2018年1月29日 星期一

大埔手信 澳門鳳城餅家

「埋嚟試食吓喇,有新鮮即製杏仁餅同埋花生糖呀!」為食的筆者被鳳城職員的叫賣聲吸引著。筆者再看一看招牌,原來大埔也能嚐到澳門傳統小食的味道,街坊們真是有福了。店主李先生來自製作杏仁餅和蛋卷的家族,而李太自小在澳門長大,出身於涼果世家。兩人婚後夫妻檔,一起在香港發展並傳承家族的美味小吃。

堅持手作

「我屋企人喺澳門有七間分店,分別由七兄弟姊妹打理。澳門手信街啲舖租太貴喇,所以我決定喺大埔附近試吓啦!」李太說。「我哋早幾年喺大埔林村曾經自設工場,但喺覺得交通唔太方便,依家啲餅我哋就喺返呢嗰舖自己造,涼果就喺澳門工場造,因為呢到無咁大地方可以曬啲涼果。」無論有多辛苦,李生李太依然堅持親手製作,為客人保留著最傳統的美味。

凌晨一時開工

「我哋都有試過用全機械化去造餅,然後俾啲熟客試食,佢哋一食就食得出有分別,話食落無口感。街坊生意要講誠信,所以我哋會繼續手造,凌晨一點鐘起身開工都無辦法……」據李太透露,下半年是鳳城餅家的旺季,兩夫婦每天凌晨一時便要起床以準備所有手工製的餅食,一直工作至下午午飯時間,才能在舖後小睡一小時。「你望吓呢張舊相,依家嗰樣真喺殘咗好多!」但是,李太依然精神奕奕向我們介紹鳳城的出品。

鳳城出品

「依家年輕一代少咗食涼果,其實涼果有好多益處,喉嚨唔舒服可以食八仙果、佛手果,如果咳嘅話就食啲薑,我哋嘅首烏薑喺家傳秘製㗎!」除了涼果外,筆者還試食了鳳城最受顧客歡迎的四寶糖。四寶糖的材料分別就是腰果、合桃、葵花籽和果仁,配上少許黑糖製作而成。粒粒飽滿的香脆果仁,口感層次極豐富。試食過後,筆者也忍不著帶一些回家和家人分享。

「最開心當然係見到啲客人鐘意我哋嘅食物啦!好多老人家山長水遠入到嚟大埔搵我哋,就喺想食番自己喜歡嘅傳統味道,我哋做得幾辛苦都係值得嘅!」


開業歷史 - 2012
業務 - 餅店、涼果
地址 - 大埔富善街65
電話 - 5616 4498











-----------------------------------
各位喜歡筆為人知的朋友,
請你like & follow我們的Facebook Page
給筆為人知一點支持和鼓勵。😃
-----------------------------------

沒有留言:

張貼留言